header

Pradawne Zboża


ISM2018

Bridor w Biedronce

news_img1

Francuska marka mrożonych wyrobów piekarniczych sonduje polski rynek. Na razie w ramach testu wprowadziła do sieci sklepów Biedronka jeden produkt ? ciastko francuskie z jabłkiem. Debiut ten wspiera kampania reklamowa, w tym telewizyjna. W marcu do sprzedaży mają trafić dwa kolejne produkty. Jak można się spodziewać, jest to swego rodzaju handlowy rekonesans.

Marka Bridor należy do portfolio francuskiej grupy Le Duff. Jest drugą na świecie siecią restauracji z segmentu Bakery Cafe. W ramach spółki na całym świecie funkcjonuje blisko 1200 restauracji, kawiarni, cukierni i piekarni, 40 procent z nich to placówki franczyzowe. Grupa Le Duff jest obecna na czterech kontynentach, w ponad 50 krajach świata. W Europie poza Francją jest aktywna także w Niemczech, Austrii, Czechach, Szwajcarii, Luksemburgu i Hiszpanii.

Pięć lat temu grupa nabyła amerykańskiego giganta Bruegger?s bakery-cafés (obecnego w 26 amerykańskich stanach), dzięki czemu stała się drugą największą światową siecią w segmencie Bakery Cafe. Posiada takie marki, jak: Brioche Dorée, Del Arte, Fournil de Pierre, La Madeleine oraz Bruegger?s. Współpracuje także z najlepszymi światowymi hotelami i restauracjami, dostarczając im produkty spożywcze pod markami Bridor, La Tradition Boulang?re i La Ferme des Loges.

Biedronka, polski partner Bridora, zanotowała w ubiegłym roku blisko 10-procentowy wzrost sprzedaży, która wyniosła 9 miliardów 205 milionów euro. W 2015 roku powstały 102 nowe sklepy sieci. Obecnie Biedronka dysponuje 2667 sklepami, ich łączna powierzchnia wynosi 1,72 miliona metrów kwadratowych.

Podaj adres e-mail, aby otrzymywać informacje na temat nowości na stronie*

X "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Agencja Mediowo-Konsultingowa ZOOM Spółka Cywilna Barbara Zając, Grzegorz Olma, Newslettera z informacjami związanymi z Serwisem www.wpiekarni.pl i zamieszczonymi w jego ramach informacjami handlowymi.

© 2017 - ZOOM Agencja Mediowo-Konsultingowa B.Zając, G.Olma

Created by Nubsoft - Make IT Simple