header

Pradawne Zboża


ISM2018

W świetnym stylu

news_img1

Ukazał się kolejny, nowy numer półrocznika So Good Magazine. Z przyjemnościa go rekomendujemy i zachęcamy do zakupu za naszym pośrednictwem. Szczegółowe informacje udzielamy pod numerem telefonu 535 535 923 i pod adresem: redakcja@wpiekarni.pl

 

-     Jedzenie nie służy nam wyłącznie by przetrwać. Ale także do przyjemności, odkrywania ciekawości i pasji w tym co robimy – mówi Philippe Vancayseele, którego cukiernicza kreacja znalazła się na okładce najnowszego wydania magazynu So Good.

 

 

Belg z pochodzenia, Philippe Vancayseele, od ponad roku jest dyrektorem Akademii Czekolady w Kanadzie. To cukiernik średniego pokolenia, który prowadzi cukiernicze szkolenia na całym świecie, posiada ogromny autorytet i cieszy się uznaniem branży. W tym numerze ma tylko trzy receptury, ale za to jakie!

 

Frank Haasnoot – przed dwoma laty zwyciężył w w paryskim finale World Chocolate Masters. Był wtedy związany  z firmą Dobla. Sukces w mistrzostwach otworzył mu drzwi do luksusowej cukierni The Victorian w Kuwejcie. Od niedawna jest szefem cukierników w eksluzywnym hotelu Mandarin Oriental w Taipei na Tajwanie. W So Good mówi o tym, jak konkurs w Paryżu odmienił jego zawodowe losy i prezentuje rewelacyjne praliny. - Cukiernicze kreacje powinny być zarówno eleganckie, artystyczne i dopracowane technicznie – mówi. - Powinny sprawiać przyjemność i zaskakiwać.

 

Jérôm de Oliveira ma zaledwie 27 lat i na swym koncie podwójny tytuł cukierniczego mistrza świata. Na co dzień prowadzi elegencką cukiernię Intuitions w Cannes. Choć cukiernictwo dla niego to wielka pasja, przymierza się także do otwarcia ...perfumerii. Smaki i zapachy łączą się w jego cukierniczych kreacjach. - To nie ja decyduję, czy mój produkt stanie się czymś wyjątkowym. O tym decyduje klient – mówi skromnie w wywiadzie.

 

Gregoire Michaud kieruje cukiernią w hotelu Four Seasones w Hongkongu. Jest autorem czterech książek , doświadczenie zdobywał w lokalach na pięciu kontynentach. Ten uznany trendsetter, twórca  cukierniczych trendów, specjalizuje się w banalnym wydawać by się mogło crème caramel. Jak wyglądać może ten deser, czym zaskoczyć... Zobaczcie w najnowszym So Good.

 

To nie jedyne nazwiska, na które warto zwrócić uwagę w tym numerze magazynu. Poza nimi swe cukiernicze prace prezentują tu m.in: Miguel Sierra, Joseph Baker, Ryosuke Sugamata, Marc Ducobu, Bobby Schaffer, Christian Bau, Martin Lippo i wielu innych. Warto sięgnąć po to wydanie!

 

So Good nie jest czasopismem dla wszystkich i dla każdego. W podtytule jasno zaznacza – the magazine of haute patisserie – co można przetłumaczyć jako czasopismo ekskluzywnego cukiernictwa. Na swych łamach prezentuje cukierniczą sztukę z najwyższej półki, cukierników znanych także poza granicami krajów pochodzenia czy pracy.

Ukazuje się rzadko, bo dwa razy w roku.   Stanowi nieocenione źródło inspiracji i trendów w nowoczesnym  cukiernictwie. Wyróżnia je elegancka i bardzo nowoczesna szata graficzna. Publikowanym tu recepturą towarzyszą sugestywne fotografie, Wydawcy So Good Magazine koncentrują się na dwóch aspektach cukierniczej pracy – recepturze i formie podania. Bo odpowiednia receptura ma gwarantować wrażenia smakowe, a forma w jakiej podawany jest deser, przyciągnąć uwagę, zaskoczyć, zaintrygować i zachęcić do konsumpcji.

 

Magazyn So Good podobnie jak i branżowe ksiązki Grupy Vilbo (www.vilbo.com) dostępne są za naszym pośrednictwem. Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem redakcja@wpiekarni.pl oraz pod numerem telefonu 535 535 923. Wszystkie ksiązki i czasopisma oferujemy w cenach katalogowych.

Podaj adres e-mail, aby otrzymywać informacje na temat nowości na stronie*

X "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Agencja Mediowo-Konsultingowa ZOOM Spółka Cywilna Barbara Zając, Grzegorz Olma, Newslettera z informacjami związanymi z Serwisem www.wpiekarni.pl i zamieszczonymi w jego ramach informacjami handlowymi.

© 2017 - ZOOM Agencja Mediowo-Konsultingowa B.Zając, G.Olma

Created by Nubsoft - Make IT Simple