header

Pradawne Zboża


ISM2018

Zmiany w Kruszwicy

news_img1

Kruszwica porządkuje swoje linie produktowe. Nie zmieniają się receptury, ale modyfikowane są nazwy niektórych produktów. Radykalnej zmianie ulegają opakowania.

?Oferta Kruszwicy w nowej odsłonie? ? tak zatytułowano kampanię informacyjną dotyczącą nowego wizerunku znanych i popularnych na rynku margaryn i tłuszczów rzemieślniczych. Zakłada ona ujednolicenie przekazu zawartego na opakowaniach produktów tak, by w łatwy i szybki sposób można było identyfikować poszczególne tłuszcze według ich docelowego zastosowania.

Oferta firmy podzielona została na cztery grupy przeznaczenia: do wypieku, do ciast listkujących, do kremów, do głębokiego smażenia. Każdej grupie aplikacyjnej przyznano inny, wyróżniający ją kolor: np. tłuszcze do wypieków oznaczane są kolorem brązowym, do ciast listujących ? czerwonym. Takie kolory znajdą się na opakowaniach tych produktów. Dodatkowo umieszczone tam będą graficzne symbole zastosowań, a także inne istotne dla rzemieślników informacje. Nazwa wyrobu znajdzie się na każdym boku pudełka, co oznacza, że bez względu na jego ułożenie w magazynie jego identyfikacja będzie łatwa i szybka. Wszystkie zawarte na opakowaniu oznaczenia zgodne są z obowiązującym od 13 grudnia 2014 roku Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011, które dotyczy zmian w znakowaniu produktów. Całość dopełnia atrakcyjna i nowoczesna forma graficzna.

Proces zmian

Produkty występujące dotąd pod nazwą Optima i Prima (segment premium) oznaczone zostaną linią MAESTRA. Margaryny Jedyna (segment standard) zmienią nazwę na QUALITA.

Cały proces zmian dokonać się ma w sposób płynny (jak na tłuszcze przystało) i rozłożony został w czasie kilku miesięcy. Najpierw, w październiku tego roku, na dotychczasowych opakowaniach tradycyjnych produktów pojawiła się dodatkowa naklejka z napisem: ?Twój niezawodny produkt w nowym opakowaniu? sygnalizująca proces zmian. Od listopada do marca/kwietnia 2015 roku do odbiorców będą trafiać opakowania z nową linią graficzną, ale zawierające nadruk z charakterystycznym elementem dotychczasowego pudełka. Ten czas służyć ma zmianie przyzwyczajeń klientów. Nowe opakowania, bez starych elementów, wprowadzone zostaną w drugim kwartale przyszłego roku.

Z korzyścią dla klienta

Wszystkie linie produktowe wspierane są teraz marką Kruszwica, która gwarantuje ich jakość. Dzięki zastosowaniu ikon aplikacyjnych i kodu kolorystycznego użytkownicy tłuszczów będą mogli sprawniej je rozróżniać i identyfikować w magazynie. Umieszczenie nazwy produktu na każdym boku opakowania także usprawni ten proces. Dodatkowe grafiki (ikony) komunikują użytkownikom także takie dane jak: główny składnik produktu, jego sposób użycia, temperaturę obróbki itp. Co równie istotne, zmiany te zgodne są z najnowszymi wymaganiami prawnymi.

Przy podwieczorku

O trwających i nadchodzących zmianach przedstawiciele Zakładów Tłuszczowych Kruszwica informowali piekarzy i cukierników w trakcie niezobowiązujących, popołudniowych spotkań ? Podwieczorków z Kruszwicą. Miały one miejsce w wybranych, dużych miastach w Polsce i gromadziły rzemieślników z okolicznych terenów. Dodatkową atrakcją, w zależności od lokalizacji, były ciekawe warsztaty biznesowe: Adrianna Głuchowska mówiła o tym, jak bezpiecznie poruszać się w gąszczu nieprecyzyjnych przepisów prawno-podatkowych, natomiast dr Marek Borowiński zdradzał tajniki wpływu na decyzje zakupowe klientów.

Podaj adres e-mail, aby otrzymywać informacje na temat nowości na stronie*

X "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Agencja Mediowo-Konsultingowa ZOOM Spółka Cywilna Barbara Zając, Grzegorz Olma, Newslettera z informacjami związanymi z Serwisem www.wpiekarni.pl i zamieszczonymi w jego ramach informacjami handlowymi.

© 2017 - ZOOM Agencja Mediowo-Konsultingowa B.Zając, G.Olma

Created by Nubsoft - Make IT Simple