header

Pradawne Zboża


exposweet

gmbh2019

prosweets

prosweets

Sigep19_120x80_pol

kruszwica10lat

wpic

cream117

Kampania „Świeżo wypieczone”

news_img1

Ruszyła kampania edukacyjna, której celem jest zwrócenie uwagi na istotną rolę, pieczywa w zbilansowanej diecie jak również podkreślenie wysokiej jakości pieczywa do wypieku dostępnego w punktach sprzedaży.

Organizatorem kampanii „Świeżo wypieczone” jest Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, w skład którego wchodzą firmy: Aryzta Polska, La Lorraine Polska, Lantmannen Unibake Poland, oraz Nowel. Patronat merytorcyzny nad kampanią objął Instytut Żywności i Żywienia. Bliska współpraca z ekspertami do spraw żywności i żywienia ma na celu edukację nt. roli pieczywa w diecie oraz sprawdzania składu wyrobów piekarskich.

Na stronie internetowej kampanii konsumenci mogą sprawdzić, w jaki sposób powstaje pieczywo do wypieku, poznać opinie ekspertów oraz uzyskać wskazówki, na co zwracać uwagę czytając etykiety na wyrobach piekarniczych.

- Serwis internetowy kampanii to łatwo dostępne źródło wiedzy na temat pieczywa, dzięki któremu konsumenci będą mogli uzyskać odpowiedzi na wiele nurtujących ich pytań dotyczących jednej z podstawowych kategorii produktów spożywczych. Liczymy, że poparte naukowymi dowodami argumenty zachęcą do częstszego spożywania pieczywa w różnej postaci. Chcemy, aby miało ono swoje miejsce na stole polskiej rodziny i było postrzegane jako ważny składnik codziennej diety. – podkreśla Artur Starek, prezes Stowarzyszenia Producentów Pieczywa.

Podaj adres e-mail, aby otrzymywać informacje na temat nowości na stronie*

X "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Agencja Mediowo-Konsultingowa ZOOM Spółka Cywilna Barbara Zając, Grzegorz Olma, Newslettera z informacjami związanymi z Serwisem www.wpiekarni.pl i zamieszczonymi w jego ramach informacjami handlowymi.

© 2017 - ZOOM Agencja Mediowo-Konsultingowa B.Zając, G.Olma

Created by Nubsoft - Make IT Simple