header

Pradawne Zboża


exposweet

gmbh2019

prosweets

prosweets

Sigep19_120x80_pol

kruszwica10lat

wpic

cream117

Nie tylko dla początkujących

news_img1

– Nigdy, nawet w najśmielszych marzeniach nie pomyślałam, że kiedyś napiszę książkę o tworzeniu deserów i z przepisami na nie – zaczyna swoją opowieść Caroline Khoo, właścicielka cukierni Nectar and Stone w Melbourne, w Australii. Niedawno książka ta ukazała się w języku polskim. Jej tytuł to: „Jestem tu tylko na deser”.

Do cukiernictwa i miejsca, które dziś w nim zajmuje Caroline Khoo, wiodła dość długa i kręta droga. Dziewczyna z Grecji najpierw zdobyła doświadczenie medyczne i...polityczne. Później trafiła do świata mody. Kiedy urodziła dwójkę dzieci zaczęła na własne potrzeby zajmować się wypiekami. Jak wspomina, hobby stało się najpierw jej pasją, a wkrótce także jej sposobem na zawodowe życie. Zaledwie 5 lat temu otworzyła w Melbourne własną internetową cukiernię. Błyskawicznie zdobyła nie tylko grono wiernych klientów, ale także ogromną rzeszę fanów. Jej konto na Instagramie obserwuje dziś ponad 400 tysięcy osób.

Gdy zamieniłam swoje hobby w firmę postanowiłam zacząć od podstaw. Najpierw nauczyłam się podstawowych przepisów kuchennych i technik, które zamierzałam wykorzystywać w nowym biznesie – opowiada w książce o swych początkach.

Ten sam sposób pracy podpowiada czytelnikom swej książki. Zaczynajcie od podstaw, od pierwszego kroku i rozwijajcie się, podążajcie dalej. I też tak buduje swoją narrację. To nie przypadek, że kolejne jej rozdziały nazwała warstwami. Od pierwszej, poświęconej bezom, do jedenastej, w której pisze o lodach na patyku. Po drodze są babeczki, makaroniki, pączki, tarty, torty okolicznościowe, torciki, gofry i koktajle. W kolejnych odsłonach zawiera przepisy, sprytne sposoby i wskazówki, jak nadać niepowtarzalny wygląd najpopularniejszym wypiekom.

Dla początkujących książka Caroline Khoo może być początkiem fajnej przygody. Dla nieco bardziej zaawansowanych źródłem nowych inspiracji. Dla innych odbiorców, ciekawą ilustracją cukierniczych mód i trendów, w których media społecznościowe i dobre zdjęcia produktów, wsparte odpowiednią opowieścią odgrywają kluczową rolę.

Polskie wydanie „Jestem tu tylko na deser” liczy ponad 270 stron. Firmuje je wydawnictwo APN Promise. Książka do sprzedaży trafiła w październiku tego roku. Kosztuje 120 złotych.

Podaj adres e-mail, aby otrzymywać informacje na temat nowości na stronie*

X "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Agencja Mediowo-Konsultingowa ZOOM Spółka Cywilna Barbara Zając, Grzegorz Olma, Newslettera z informacjami związanymi z Serwisem www.wpiekarni.pl i zamieszczonymi w jego ramach informacjami handlowymi.

© 2017 - ZOOM Agencja Mediowo-Konsultingowa B.Zając, G.Olma

Created by Nubsoft - Make IT Simple