header

Pradawne Zboża


ISM2018

PSC_2018

cream117

Sukces targów Savpol

news_img1

Znakomity pomysł i świetna realizacja. Zamiast dni otwartych, do których dystrybutorzy przez lata przyzwyczaili swych partnerów biznesowych i klientów, firma Savpol postawiła na autorskie targi. Zmieniona formuła dorocznego spotkania sprawiła, że w piekarsko-cukierniczej branży pojawiła się zupełnie nowa jakość!

Z zaproszenia skorzystało blisko 80 partnerów handlowych Savpolu. Producenci surowców piekarsko-cukierniczych, sprzętu specjalistycznego a także produktów do sektora gastronomicznego zaprezentowali swą ofertę w samym centrum Katowic, w nowoczesnych i eleganckich wnętrzach Międzynarodowego Centrum Kongresowego. Szeroka oferta wystawców pozwoliła na stworzenie stref tematycznych: piekarskiej, cukierniczej, lodziarskiej, dekoratorskiej, horeca oraz kawy. W każdej z nich odbywały się specjalistyczne pokazy technologiczne, prezentowano nowości i doradzano jak efektywnie je wykorzystać w codziennej praktyce.

Nie zabrakło także atrakcyjnych konkursów dla odwiedzających. Dekorowano torty, przygotowywano chleby i desery. Impreza tętniła życiem i gwarem. Handlowano i edukowano w przyjaznej atmosferze. Nowością była moderacja targów i relacjonowanie wybranych wydarzeń na potężnym telebimie, dzięki czemu do wszystkich obecnych w hali trafiały informacje o trwających właśnie prezentacjach, a wystawcy mieli okazję dodatkowo zaprezentowac i zareklamować swą ofertę. Dobrym pomysłem było umieszczenie tuż obok części wystawienniczej strefy bufetowej. Dwa światy przenikały się w naturalny sposób, a rozmowy można było swobodnie kontynuować nie tylko przy targowych stoiskach.

Jak przystało na imprezę branżową, organizatorzy zadbali o elementy integracyjne. Po zakończeniu pierwszego dnia targów zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli wziąć udział w rozrywkowej części spotkania. Gwiazdą wieczoru był Cezary Pazura, a znakomite humory podtrzymywał Music Band.

Targi Savpol pokazały w jaki sposób organizować nowoczesne wydarzenia w obszarze business to business. Wydarzenia, w których nie liczy się masowa liczba przypadkowych odbiorców ale ważna jest ich elitarność, a celem spotkania jest rozmowa biznesowa, w której każda ze stron odnosi korzyść. Przygotowanie tak dużego eventu poza własną siedzibą, w centrum kongresowym, ze sporym udziałem partnerów handlowych i klientów firmy może też świadczyć o niezłej kondycji całej branży. Firma Savpol przy okazji swych 25 urodzin udowodniła, że świetnie czuje jej puls.

Podaj adres e-mail, aby otrzymywać informacje na temat nowości na stronie*

X "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Agencja Mediowo-Konsultingowa ZOOM Spółka Cywilna Barbara Zając, Grzegorz Olma, Newslettera z informacjami związanymi z Serwisem www.wpiekarni.pl i zamieszczonymi w jego ramach informacjami handlowymi.

© 2017 - ZOOM Agencja Mediowo-Konsultingowa B.Zając, G.Olma

Created by Nubsoft - Make IT Simple